Unicorn for a night!

 
 
På allhelgona var det halloweenfest hemma hos Ellen och David. De hade spökat upp lägenheten och gjort spökbakelser.

Maja var svampbobfyrkant och Ellen var en cupcake.
 
.
David var Sonic.
 
.
John var en mördarpingvin. 

Cupcaken hade gjort cupcakes som var super mumsiga och snygga också.

Vissa dräkter var mindre praktiska än andra. Ett sugrör och ett litet hål löste problemet med dryck. Dock gick det inte äta i dräkten.

Spindlar, spindelnät och pumpa.

Jag var en unicorn i silver med röd mann. 
 
Svampbobfyrkant, en ärtsida och en pirat.

Pingvinen hade dödat en tonfiskburk innan festen och blodet gick inte bort.
 
 Enhörningen. Jag hade glömt att göra svansen så den klippte jag ut ur ett örngott precis innan festen.
 
En hobo, Sonic, en bov som mördat någon.

En cupcake och en ärtsida. Enligt mig hela kostcirkeln.
 
Boven och Judas(eller Josef som han sa).
 

.
Sonic och pingvinen hade danceoff. Efter det åkte vi till stan för att gå ut på TC. Jag hade inte med mig kameran men några fastnade på bild.
 
Bilderna är från vimlig.se och titta även in här för att se på alla andra som var på halloween på TC. 

Kommentarer
Postat av: maja

men hallå, nisse var ju josef inte judas!

Svar: Nja. Han sa att han var Josef men nog tyckte jag han var mer lik Judas :)
Fredrica

2012-11-28 @ 23:18:48
Postat av: lovisa/polichinelle

kanonkostcirkel!

2012-12-07 @ 17:24:48
URL: http://polichinelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0