Lyckan att komma hem till paket.

Det har varit dubbel lycka när jag kommit hem förra veckan. Först när jag kom till lägenheten i Umeå hade jag ett paket att hämta på posten. Det visade sig att jag hade vunnit en muminmugg i en tävling i Hus & Hem Retro. Retro är min absoluta favorit tidning och jag blir så himla nostalgisk av att bläddra i den.
 

Tyvärr hade jag köpt samma mumnimugg helgen före så jag gav en till Maja.

När jag sen kom hem till byn i torsdgas så stod det ett litet paket på bordet och där i var mitt nya objektiv. Har pratat om att köpa det ända sen min födelsedag och det har aldrig blivit men så slog jag bara till.
 
Var så glad och sprang runt och tog kort på allt.


mammas orkide


en lurvig och gosig hund som kom och hälsade på mig och mamma.


maskrosor


vår lekstuga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0