Onsdagkväll helt i min smak.



Onsdagkväll gick jag till Invito för att möta upp dessa kvinnor och dricka ett glas vin.


Maria, Sara & Linn.


Lisa


Sandra & Julia


Sedan tog vi på ytterkläderna och gick till dörren brevid.


Till Bishops. För detta året är vi som fyller 23 tilllåtna att vara där.


Lisa tog en öl som man fick i glas med fot så jag provade den. Jag tycker det är ganska viktigt vad man dricker i för glas, helst med fot och dricker jag vin ska det vara tunnt glas, för då smakar det bäst.


När vi sedan promenerade hem var det inte en själ på stan.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, klassisk Umeå-bild med inga folk på gatan. Fina bilder! Tycker alla onsdagar ska vara så!

2012-01-13 @ 13:31:45
URL: http://saraochlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0