Ute faller snön men inne är det varmt & mysigt



I fredags klädde jag upp mig, kände att jag hade levt i morgonrock i alldeles för många dagar, blir lätt så när jag är hemma i byn. Min grå klänning som jag haft i år men nästan aldrig använt och nya strumpbyxor, blev dock ett par tjockare strumpbyxor när jag körde in till stan för det är ju faktiskt vinter, även om jag inte vill lotsas om det.


Inne i Boden skulle jag nämligen hänga med underbara Tilda & Veronica. Först bjöds det på kaffe och paj, då var även fästmännen med. Veronica är förlovad sen en tid tillbakamed Emil, 
men Tilda och Stefan förlovade sig faktiskt dagen efter (lördag). 
 

När killarna for satt vi på Braidsmaides och skrattade åt den härlig humorn och alla härliga tjejer i filmen. Skönt med en annorlunda film, som bryter mot lite normer.


Efter filmen pratade vi gammla gymnasieminnen och hur mycket sjukt roligt vi har varit med om genom åren. Sedan sa vi godnatt till Tilda, Stefan och Forte. Hade sådan tur så jag slapp gå hem i snön (hade snöat oavbrutet i flera dagar) för Veronica och Emil gav mig skjuts till min bror.  


Kommentarer
Postat av: Lisa

Galet snygga strumpbyxor! Vart har du köpt dom? Kram

2012-01-09 @ 16:56:00
URL: http://saraochlisa.blogspot.com
Postat av: christina

Jäklar vilken snygg bild! Super fin=)

2012-01-10 @ 09:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0