ur telefonen



December började med att jag blev sjuk och medicinerade mig med godis. Efter tillfrisknandet åt jag sushi och drack trocadero med Maja.


Var och såg Magnus Betnér med Chrsitina. Såg Bio med Sara,Sandra och Sandra och efter gick vi på Cafe station och jag åt jordgubbscheesecake.


Hade planerat en filmkväll hemma när jag såg at Scharinska hade insamling till Musikhjälpen i P3. Av med mjukisbyxorna och åka till Scharinska och möta upp med Maja för att dansa i några timmar och lyssna på Väärt som spelade live.
 

Veckan före jul var det paketspel hos Christina och Julbord med alla socionomtjejerna hos Lisa.


Det kom lite snö i Umeå och vintermörkret blev lite ljusare. Handlade några julklappar åt mig själv, som denna vinröda kavaj med bruna lappar på armbågarna.


Åkte hem till byn och hittade min längd på garderobsdörren, tio år senare och bara en cm längre. Sovmorgon och sen frukost. A-fil och äpple & kanel müsli.


Till jul använde jag min nagelsticker jag hade vunnit hos Karins konstgerpp och provade tjockare ögonbryn med en varmare brunfärg.


En av alla jultallrikar under julen. Var på skräckfilms kväll med marina och hon ritade en fin elefant som hette Hampi, på henns julklapp från Jens, en Boogie bord.


Kommentarer
Postat av: Maja

HAHAHAH! jag lyckades verkligen med att se uttråkad ut

2012-01-02 @ 21:34:49
URL: http://kandusimma.blogspot.com
Postat av: Fredrica

HAHA ja men det var roligt på Scharinska även om bilden på dig inte visar det! Eller jag hade då iallafall as kul:)

2012-01-02 @ 22:45:20
URL: http://eljestfredrica.blogg.se/
Postat av: maja

jag hade också askul! borde göras om innan du far till boden!!

2012-01-05 @ 09:12:28
URL: http://kandusimma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0