Julklappar.



På julafton var det en massa julklappar som delades ut och svår att rymma allt i knät, speciellt för mig då jag satt brevid Agnes  som fick flest klappar som tog upp en massa plats i soffan. Av farmor fick jag några kastruller och av mormor fick jag garn att sticka nått fint av.


Av Maja fick jag min första muminmugg. Jag har länge gått och sagt att jag ska börja samla på dem. Nu är det bara börja samla när jag fått den första. Kanske blir nån till i veckan då jag och mamma funderar på att åka till Haparanda.


Av syster fick jag två bakböcker och kan knappt bärga mig tills jag fyller år och får baka allt i böckerna. Fick ett cupcake maker av mamma och pappa så nu blir det himla enkelt och snabbt att göra cupcakes.


Fick även ärva ett camesmycke av min syster. Hon kunde ju omöjligt behöva tre stycken så jag fick hennes första.


Av min kusin Evelina fick jag en ur fin bok "detaljer". Boken är fullproppad med snygga foton på detaljer hemma hos en massa folk. Bästa inspirationsboken för att skapa ett personligt hem.


av mamma och pappa fick jag även två kokböcker för att få lite inspiration till fler rätter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0