Borttappade bilder.


Idag när jag skulle ladda in bilderna från min lillakamera upptäckte jag att det fanns bilder där som jag helt hade glömt bort. Som min Scharinska kväll med Maja i december.


Haha älskar våra miner. Tror vi var i chock över att vara de första där.


Eftersom vi var först var det inga svårigheter att hitta ett bord, så vi tog finaste platsen vid fönstrena.


Vi försökte ta kort när vi svingade med håret, det gick väl sådär.


och drack öl.


och njöt av den sköna musiken av Väärt. Himla bra band och himlar vad vi dansade.
Det var en trevlig spontankväll. Från att sitta hemma själv och se film till att dansa rumpan av sig till bra musik på Scharinska med bästa Majan.


Kommentarer
Postat av: maja

vi ser ju nästan inge dryga ut :P

2012-01-16 @ 21:12:33
Postat av: Fredrica

Haha ja men det är ju för att vi var bäst och var där först :)

2012-01-16 @ 21:53:47
URL: http://eljestfredrica.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det är de som är de bästa kvällarna!

2012-01-16 @ 22:08:43
URL: http://saraochlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0