Blogaward

Jag fick en blogaward av Lisa och Sara, och tänkte berätta om några underbara bloggar jag läser och som förtjänar creeds. Lite mindre bloggar som fångat mig och som alla har gemensamt att de är helt underbara människor bakom bloggarna.

Maja min kusin har en blogg som heter the cuckoo's nest. Hon har så härlig humor och skriver vad hon tycker och känner.

Annika är en jornalist som jobbat för aftonbladet och sofies mode. Hon skriver underbara inlägg från hjärtat och får en att känna som att man känner henne.

Emil Jensen är en underbar poet och musiker. Hans svarta texter och humoristiska mellansnack gör honom unik i Sveriges musikvärld. Bästa liveframträdandena i världen tycker jag han gör.

Lovisa har en blogg som heter Polichinelle där hon delar med sig av sina vardag med fina foton. Behöver jag ett vegitarisk recept är henns blogg bäst.

Emelie har en blogg som heter Un velo och praktiserar på Devote. Hennes blogg ger mig en massa fotografi inspiration, skulle gärna vara lika duktig fotograf som henne.

Felicia har en blogg som heter Vykort till min syster, på bloggen delar hon med sig av sin kärlek till gamla ting och vackra kvinnor som Audrey Hepburn.

Nu hoppas jag ni alla lägger till dem på Bloglovin.se och börjar följa dem och blir lika fångad av dem som jag blivit.

Fridens liljor / Fredrica

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

tack för snällsnälla ord, fining!

2012-01-22 @ 15:05:50
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: Maja

haha. tack, vad göra med detta? :D

2012-01-22 @ 17:06:16
URL: http://kandusimma.blogspot.com
Postat av: felicia

Oh men tack, fina, fina du! Puss på dig <3

2012-02-01 @ 00:53:45
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0