Min födelsedag!

Idag fyller jag 23 år! Här är en tillbakablick i hur året som 22 åring sett ut.


Under vårterminen började jag blogga, köpte min Iphone, skrev min b-uppsats, bröt upp med mitt ex, åkte till Holland, hade spelkvällar, firade valborg i Umeå, såg Emil Jensen och såg mitt första Umespex.


Under sommaren hittade jag på en massa skönt i solen under dagarna för att jobba på kvällarna. Maja flyttade in, jag åkte till Stockholm, drack drinkar på Båten, firade min syster som fyllde 30 år, åt kräftor och fick finbesök från Boden.


Under höstterminen försökte jag spendera så mycket tid som möjligt med klassen innan praktiken, jobbade vidare på hemtjänsten, köpte min digitala systemkamera, lärde mig göra fiskbensflätor, annordnade en sittning för klassen med Lisa, åkte till Uppsala för att hälsa på Marina, var trasdocka på maskerad och började sticka igen.   


Sedan blev det vinter och jag var på hotellfest, spelkvällar och julmarknad på gammlia. Såg Magnus Betnér för tredje året i rad, åt julbord med tjejerna i klassen, firade jul och nyår med familj och vänner. Började hoppa med snowboarden, samla på muminmuggar, praktiken i Boden och flyttade hem till mamma och pappa.


Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

grattis fina!

2012-02-07 @ 18:02:19
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0