ur telefonen


God morgon! Här kommer ett gäng bilder ur telefonen från den senaste veckan.

I blåsvädret!
I måndags blåste det helt sjukt mycket och då passade jag på att ta en vind bild. Ser dock inte lika coolt ut som Carola med fläktar.

Någon som flyttat in i skogen.
Tog en skogspromenad påväg till Ica Maxi och upptäckte att någon har flyttat in i skogen. Sist jag var där så det ut så här.

Smörstekta kantareller!
Smörstekta kantareller på nybakatbröd.

Rosor från Maja!
I fedags så åt jag och Maja middag och sen övernatta hos mig då hon skulle med ett tidigt tåg. Hon hade med sig otroligt fina rosor.

Redo för sambofest!
Köpte en ny klänning från hm. Här har jag på mig den och är redo för sambofest hos Sandra och Sara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0