Tur i spel, otur i kärlek?


Nivå för 72 poäng 

Iförrgår när jag var uttråkad skrev jag en massa kommentarer på andra bloggar bland annat deltog jag i en dagensblogg tävling. Första gången jag gör det, det var 80 andra personer som deltog och jag går och vinner. Hur stor är chansen liksom?

Jag har alltid haft tur i spel och hoppas det ska hjälpa mig även nu nästa termin inför praktiken. För det verkar vara himla liten chans att man får den plats man vill ha, med tanke på att så många vill ha samma. Speciellt eftersom jag gärna vill vara kvar i Umeå på praktiken, vilket många andra också vill och platserna är begränsade. De väldigt eftertraktade platserna kommer till och med lottas ut, då borde jag ju ha stor chans att vinna eftersom jag har sån tur i spel.

Fast som ordspråket säger tur i spel, otur i kärlek.
(fast jag tror inte det stämmer, eller hoppas att det inte stämmer iallafall)


Kommentarer
Postat av: Amanda

har du wordfeud? Adda mig i såna fall : Mandan14

2011-09-22 @ 12:34:13
URL: http://photoobymee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var på mitt VFU-samtal idag... gaaaah. Is i magen är inte min grej. Grattis till vinsten, vad vann du för nåt? :) Kram

2011-09-22 @ 15:34:42
Postat av: Chriis

haha alla spelar det xD

2011-09-22 @ 18:03:53
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej.. Gillar din blogg! skriv ditt alias på wordfeud här så får vi se hur tur du har ;)

2011-10-07 @ 12:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0