Som en sjuåring som ska på första skoldagen.




Idag har höst terminen äntligen börjat igen. Sovit himla oroligt hela natten för jag har varit så uppspelt att få träffa alla, vaknade typ tusen gånger under natten och hoppade upp för att jag trodde jag hade försovit mig. Nästan som en sjuåring som ska på sin allra första skoldag, förutom att nu var jag inte nervös över att få vänner jag var mer spänd att få se sina vänner igen efter hela sommaren. Är nästan lite stolt över att ha kvar så mycket av min barnslighet. Sen till det vuxna så verkar den första kursen blir ganska rolig, mycket eget ansvar och även utrymme att vara kreativ i studierna.

Har även köpt en ny almanacka eftersom min förra blev så fuktskadad av en läckande vattenflaska i väskan. Plus att jag köpt en sån där fin penna med flera olika färger i en penna.

Fridens liljor // Fredrica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0