Pilotjacka och ridbyxor.






Nu är det höst på riktigt! Idag har jag promenerat till stan och fikat på café Station med en ny bekant. Så min nya skinnjacka åkte på, mamma köpte åt mig sist hon var här, världens bästa är hon. 

Det är så mysigt på cafe Station då de har så att man får en filt och en korg och kan sitta i parken utanför och fika. Älskar deras jordgubbscheesecake, de tre gånger jag varit där i sommar har jag köpt den och även denna gång valde jag den, nästa gång ska jag försöka prova nått annat.

Nu ska jag iväg och spela lite biljard med vänner. Jag är kass men det ska bli kul ändå.


Ridbyxor: Monki     Skinnjacka: Only     Ring: Nolia mässan     Blus: Magasinet     Linne: Sytt själv.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Snygg är du! Tack för ikväll. Kram

2011-09-01 @ 23:30:44
URL: http://saraochlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0