På äventyr med Maja ännu en gång.


Nästan hela söndagen spenderades med Maja.

New second hand handbag
Först åkte vi på Loppis på Nolia. Jag fyndade en hand väska och lite tröjor. Tröjorna får ni se sen när jag tvättat dem. Maja köpte ännu fler koppar, hon har typ tusen stycken. Hon köpte även en jätte fin senapsgul tekanna.

Spegelhus 
Promenerade in till stan och köpte sushi att ta med hem till Maja och äta. När vi var sjukt mätta tog vi med Shiva ut på promenad i skulpturparken. Maja har promenerat där så mycket nu så hon har hittat nästan alla skulpturer och fick vissa för mig. Här är ett spegelhus som man kan gå in i och till höger ser ni ingången. Ganska läskigt av någon anledning.

Stå lugnt kvar. Kan det bli mer norrländskt?Du är så mycket bättre än du tror.Utanför BUP
Dessa sköna skyltar tycker jag borde finnas överallt. Tycker "Stå lugnt kvar" känns väldigt Norrländsk och de andra två är bara så himla underbara. Maja berätta även att "Allt kommer bli bra" skylten är utanför BUP.

Går på toan 
Går på toan!

Maja klättrar på skogen. 
Maja klättrar på skogen. Jag blev himla sugen på att klättra högst upp, tur att jag inte gjorde det dock för skogen endast är gjord av plaströr.

Sötaste lill-Sivan! 
Efter äventyret var vi helt slut så vi latade oss framför tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0