Första kvällen av många under höstterminen.


Har jag berättat hur himla roligt det är att höstterminen har börjat. Ja det har jag nog sagt men det roliga med det är ju alla underbara männsikor som nu kommit tillbaka till Umeå och hundar också för den delen. Tyvärr har jag ju varit sjuk mest hela första veckan och andra veckan blev inte bättre då jag blivit sjuk igen. Känns inte riktigt rättvist tycker jag, men men jag har ju fått vara frisk nästan hela det här året så två förkylningar per år kan jag väll acceptera.

Här är bilder från en vecka sen då vi var hos Maria och Julia.

Maria, Lisa, Bonita och Julia, Emelie i bakgrunden.


Vi såg Idol och åt bullar som Bonita hade bakat.


Idol är ju ett program jag hatar och älskar på samma gång och därför måste jag bara se det. Blev lite förskräckt över den nya juryn dock. Alexander Bard ser ju så himla snäll ut men så var inte fallet.



Emelie hade med sig Charlie och han hade en lekkompis som mest fes hela tiden. Lekkompisen heter Hugo (Sir Hugo) och är Julias systers hund.

Efter Idol möblerade vi om lägenheten för de skulle få en inneboende som skulle få sova bakom soffan, sen cyklade jag hem och skickade en massa arga sms.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Shit vad jag ser koncentrerad ut, haha. Dumma förkylning, hoppas du mår bättre snart!! Kram

2011-09-12 @ 15:11:23
URL: http://saraochlisa.blogspot.com
Postat av: Syster yster

Agnes kommentar till bilden på hunden (mopsen). "Lill vovven platt" hehe

2011-09-13 @ 19:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0