En helt vanlig tisdag



Avnjuter frukost vid soluppgången för att vi har föreläsning redan kl 8 på morgonen. Då vi knappt haft några riktiga föreläsningar den här kursen känns det riktigt jobbigt att ha en så tidigt.


Kastar på mig lite kläder som blir en gul klänning med vita prickar, mammas gamla roströda kofta, svart bälte och svara randiga strumpbyxor.


Efter två timmar arbettsrätt promenerar jag och Christina till stan för att shoppa lite. Passar på att köpa min första macaron någonsin. Har varit lite emot bara för att det varit så hypat men jag måste medge dom är himla goda. Just den här smakade jordgubb och chocklad.


Köpte även ett par nya kängor i riktigt skin. Jag har dock inte bestämmt om jag ska behålla dom. Blev osäker när jag kom hem, dom var mycket snyggare i butiken tyckte jag. Vad tycker ni?


På kvällen bar det av till Lottas för att fira att Martina som är inneboende hos Maria och Julia har köpt en lägenhet. Vilket så klart är lite tråkigt för Maria och Julia men det ska firas ändå.


Så här glad är Bonita och Martina att Martina har köpt en lägenhet.


Julia slår på stort och köper en chockladsufflé. Vi andra är ganska avis, och dreglar.


Vi dricker upp det sista och åker hem för att orka upp till skolan dagen efter.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Verkar som en kul dag :) Vilket jag iofs kan intyga eftersom jag var med på Lottas!

2011-09-29 @ 23:52:35
URL: http://saraochlisa.blogspot.com
Postat av: Lisa

Hej, fin blogg!

följ gärna min blogg, skriver om mina känslor, man kan faktiskt relatera sig till dem. skriver också lite om min vardag. + så skriver jag hur det är att vara tonåring.

jag började blogga idag så jag hoppas du vill följa mig genom min resa!

2012-03-31 @ 15:32:42
URL: http://bbattlefield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0