Detaljer ur mitt hem.


När jag varit hemma en hel dag blir jag lätt uttråkad, vilket oftast resulterar i att jag hittar på något helt onytttigt att göra, istället för att faktiskt plugga som jag behöver göra. Idag gick jag runt och dokumenterade mitt hem med att ta en massa kort på detaljer. Efter det tog jag en tupplur och sen först efter det pluggade jag lite.

Mina blommor i gamla krukor
Två av mina blommor som har fått de två finaste krukorna. Den vita köpte jag på burk kurts loppis och den rutiga har jag tagit hemifrån, skulle jätte gärna ha fler i den rutiga stilen.

Stinghyllan 
I mitt rum har jag två stringhyllor. På den ena har jag oranga ljus hittat på loppis, dalahästar hemifrån, två stycken risskålar från loppis, plåtburk med stockholmsmotiv från loppis, massa cd skivor och en gamal baksil från nestors. På hyllan ovanför som inte syns har jag en massa böcker.
   
Mamma och Agnes på stringhyllan 
På en hylla i min andra stringhylla har jag en klocka från farmors, ett gammalt kort på mamma som fått en ny ram, ett nytt kort på Agnes dom fått en gammal ram, en liten nejlikaburk jag fått av min syster och en bakpulver burk jag köpt på loppis.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Snyggt! Jag älskar stringhyllor. Kram

2011-09-12 @ 22:20:23
URL: http://saraochlisa.blogspot.com
Postat av: lovisa/polichinelle

så fint du har det! och jag håller med ovanstående talare.

2011-09-19 @ 21:34:19
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0