TGIF

Nu sitter jag på bussen på väg till Skellefteå till min syster för att sedan åka vidare till Överstbyn för en mysfredag med familjen. Har inte varit hemma sen i början av sommaren så det ska bli så himla skönt att vara i byn en helg.

Tänkte bjuda på två fredags outfits.

För en månad sedan var det en liten klassfest och då åkte blommiga strumpbyxorna på, det händer fortfarande att folk tror jag har tattuerat benen och jag förstår inte det. I USA frågade till och med en amerikan "are you part of the exhibition?" När vi var på The MoMA.
Klänning med dragkejda i ryggen från Carlings, strumpbyxor från HM, bälte och väska second hand, Mammas Tennarmband från Ea´s Design.


Förra fredagen såg jag ut såhär på dagen då vi fikade på costas sedan åkte arbetskläderna på.
Kjol & strumpbyxor från HM, Linne från Forever21.


Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

så himla fin du är! och tack för new york-tipsen!

2011-10-28 @ 11:04:37
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Njut baby! Haha, tatuerade ben?! Folk är konstiga :)

2011-10-28 @ 15:46:55
URL: http://saraochlisa.blogspot.com
Postat av: Linn

Snygga strumpbyxor! Jag har heltatuerade armar och mig frågar folk om jag har strumpor på armarna?! Nej för f-n, lite mer än så har jag betalt för mina "strumpor" i blod, svett och pengar! Damned if you do, damned if you don't..!

2012-03-21 @ 12:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0