Ticket to ride.



I tisdags var det spelkväll här hemma hos mig. Jag har ganska många brädspel som jag samlat på mig genom åren men det jag tycker om mest är ticket to ride. Eftersom jag har fått spelet av Manne kändes det ju inte mer än rättvist att han får spela det när han är uppe och hälsar på.


Manne och Alexander hade med sig vin, ost och kex att mumsa på.


Maja hade med sig själv och sina tokigheter. Vi två åt middag innan och har kommit fram till att vi inte kan träffas såhär ofta. Vi har inget nytt att prata om efter två dagar ifrån varandra. Men vi har iallafall vår sjuka humor.


När spelet var slut och jag hade vunnit, fick Manne sig en snabb klippning av Maja. Kan se lite farligt ut på bilden men jag lovar Maja stack honom bara med saxen nångång.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg kille ;)

/ Christina

2011-11-23 @ 19:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0