Lördagsfika och shopping.



I lördags tog jag bussen ner till stan för att fika med Bettan, Maria, Emelie och Maja på Cafe Göteborg. Jag hade nyss ätit lunch så köpte bara en latte. Det braiga med Göteborg är dock att alla får gelehallon. Mumsade in mig flera stycken och anklagade Maja för att ha tagit en av mina men det hade hon inte, bara svårt att se när man kollar igenom en kamera.
 

Maja köpte kladdkaka och fick glass och grädde till. Tyckte det var så himla fint upplagt med mini nonstop.


De andra tre köpte var sin Maräng swizz. Jag vet av erfarenhet hur otroligt god och mastig den är så förstår verkligen deras fokuserade blickar.

Sedan gick vi och shoppade lite nödvändigheter. Bland annat en ny parfym, men gammal doft. Har i flera år tidigare haft DKNY be delicious men har inte haft den på länge nu så köpte en ny och åh vad jag har saknat doften. Sedan skulle jag köpa ett par roliga strumpbyxor att ha på mig på kvällen. Jag kom hem med tre par strumpbyxor, blir lätt så när de har 3 för 2 erbjudanden.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken affär var det som hade 3 för 2? :)

2011-11-07 @ 20:39:35
URL: http://saraochlisa.blogspot.com
Postat av: Elin

2011-11-08 @ 16:36:09
URL: http://elinjohanssonb.blogg.se/
Postat av: Elin

Hoppsan råkade först skicka en tom kommentar :)



Tatueringen jag ska göra är en text på latin som lyder "Sic itur ad astra" jag ska ha den på sidan av underarmen om du tyyp förstår vart är svårt att förklara :) Puss!

2011-11-08 @ 16:37:42
URL: http://elinjohanssonb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0