Jessicurl



Igår fick mitt badrumsskåp två nya tillskott. Rocking ringlets styling portion och Deep Conditioning av märket Jessicurl. Jag har i två år använt mig av rocking ringlets och jag tycker den är bästa styling produkten för mitt lockiga hår. Det blir fasta lockar utan att göra håret tungt och hårt. Den luktar också helt fantastiskt gott, doften jag har heter Island Fantasy och alla produkter finns i tre dofter. Balsamet är första gången jag provar så jag hoppas det ska ge mitt hår den fukt det behöver såhär i vinter.

Jag har nämligen börjat med balsammetoden igen för att mitt hår har blivit så nött och tort av alla produkter och shampoo. Så nu har jag tagit bort det och använder bara produkter som inte innehåller en massa skit och balsam som rengör och vårdar håret. Vill ni läsa mer om balsammetoden eller kanske prova på det själv kan ni läsa mer här.


Mitt sminkväska fick även den ett nytillskott. Har länge haft en blush från L'oreal som inte gått hitta i sverige. I helgen tog den helt slut så jag blev tvungen hitta en annan blush. Make up store hade en som jag kollat mycket på så igår när jag var på stan slog jag till på en som heter Passion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0