Fast i en stick.



Jag har börjat sticka igen och är helt fast. Därför det inte blivit så mycket bloggande, har inte ens kollat alla bloggar jag följer så nu har jag 180 inlägg att läsa. Håller på stickar en senapsgul tubhalsduk och jag vill bli klar så fort som möjligt så jag kan börja använda den. Har köpt handskarna i helgen på Stigs livs och de kommer passa så himla bra ihop med halsduken. Trodde jag hade tappat dem redan i måndags (jag har en tendens att lägga ifrån mig handskar, vet inte hur många jag slarvat bort hittills) men som tur är hade jag lämnat dom hemma.
Jag tror inte det ska ta så länge att bli klar, för nu kan jag faktsikt sticka utan att se på sticken.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, lär mig!!! Tror det kommer bli en kanonfin halsduk :) Känner igen det där med att ha 180 inlägg att läsa ikapp, haha. Kram

2011-11-03 @ 10:58:12
URL: http://saraochlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0