Emil Jensen.

Emil Jensen är i detta nu på bokcafé pilgatan i Umeå och jag är inte där. Vi var tre som skulle gå och hade kollat överallt för att se vart man köpte biljetter men hittade ingen och antog då att man betalade på plats. Till vår fas så var det inte så och idag blev det slutsålt. Jag hade sett fram emot det här sen Emil var i umeå sist vilket var i våras, och så klantar jag till det så här. Förlåt Emil att jag inte är där.

Han ska vara i Luleå imorgon men jag har tyvärr lektioner jag inte kan missa och efter det ska han spela i Malmö vilket jag känner är lite väl långt och skulle bli nästan lite stalker aktigt om jag åkte dit.

Jag får helt enkelt vänta tills han kommer till Umeå nästa gång, hoppas det inte blir för länge tills dess bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0