Carcassonne, chips, chili.



I torsdags jobbade jag under dagen och åkte sedan till stan och plockade upp Maja på cykeln och vidare till Christina och Marc för middag. Kolla in Christinas snygga tröja, så snyggt med öppen rygg.


Sedan kom mer folk och vi startade spelkvällen.


Maja hade en himla tjusig snusburk och nästan så man blev sugen, sen kände jag lukten och då var den inte lika fin. Maja hade köpt med chips och starka ostbågar att gotta på.


Vi började med Carcassonne. Jag hade köpt en flaska julmust för jag har varit sugen så länge och det var helt sjukt gott. Nu blir det julmust fram till jul.


Maja blev ledsen i ögat för hon vann inte, det gjorde inte jag heller för bajs Martin hade en gubbe mer än mig på gräset.


Sedan blev det som alltid absolut överens. De andra hade inte en chans när jag och Maja var i samma lag. Blir lätt så när man kännt varandra hela livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0