After work fredag.



I fredags var vi på after work på Allstars. Där åt vi buffe tills vi fick ont i magarna, speciellt jag som inte hade klätt mig för att äta mycket. Note to self, inga tighta kjolar eller kläningar när det vankas buffe.


Efter Buffen köpte vi grädde och Polly och gick till Sandra för glögg och kladdkaka och en himla massa snack om livet och allt.


Sandra hade en stor plastjulgran i sin etta och tänker att då borde jag också rymma en. Grymt avis är jag iallafall, den är helt sjukt fin. Gick från Sandra kl nio för då skulle jag på Breaking Dawn med Christina. Är väldigt kluven i vad jag tycker om filmen.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fina bilder, som alltid! Måste ta och se filmen så att jag kan uttala mig i frågan... Kram

2011-11-30 @ 19:49:34
URL: http://saraochlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0