Tjugofjärde timman i mobilskugga

Hej kära dagbok!

Det är nu tjugofjärde timman utan mobil. De senaste timmarna har varit de värsta och jag vet inte hur mycket längre jag kommer klara det här, hoppas det värsta snart är över. Jag känner nu av den psykiska påfrestningen att vara ovetandes mitt psykiska tillstånd har även börjat visa sig fysiskt i leder och muskler.

Kan heller inte hjälpa att tänka på min familj i såna här hårda stunder, hoppas verkligen allt är väl med dem.
Har även kommit till insikt med att jag inte skulle önska min värsta fiende detta öde.

ps. Humorn är det sista som lämnar dig, eller var det hoppet? ds.



Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Superkul att du är med och tävlar! [ tävling: vinn nya converse skor ]

Jag älskar när det är många som är med, så tack!



btw: Gilla inlägget på blogl♥vin om du inte har gjort det!

Ha en trevlig dag! Tack tack, och stort tack!

2011-05-08 @ 13:12:46
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0