En låång vecka kvar tills jag åker till Amsterdam

Ja nu börjar min Amsterdam weekend närma sig. På torsdag morgon flyger jag till Stockholm sen vidare till Amsterdam. Återkommer till sverige på måndag kväll. Då tar jag helt ledigt från plugg.
Allt är nu fixat förutom packning. Igår var jag och fixade mitt pass för hade missat att det gått ut i mars. Får förhoppningsvis det till på osdag.
I Amsterdam ska jag träffa min två bästa vänner från mitt utbytes år i Eudora, Kansas. Anna som är från Amsterdam och Anne-marie(Mie) hon är från Norge men pluggar i Holland. Så det blev ju enklast att jag skulle komma dit så vi tre kan träffas igen. Anna och jag var till Usa i två veckor för ungefär ett år sen så hon har jag träffat sen vi pluggade ihop. Anne-marie har jag dock inte träffat på 4 år så det kommer bli himla kul att träffa henne igen.
Ska också bli himla skoj att få upptäcka Amsterdam och lite av Holland.



Jag, Mie, Anna prom 2007

Jag och Anna första gången vi träffades 2006

Jag och Mie på Senior trip 2007

Mie och jag på spring break i Rocky Mountains, Colorado 2007

Jag och Anna på restaurang i New york 2010

Shoppade lite i Kansas city 2010.


Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Hej hej,

tävlingen är avslutad! [ vinn presentkort från H&M , 500,- ]

Kolla om du vann eller inte, om du inte vann så

var med i den NYA TÄVLINGEN! - Vinn NYA & VALFRIA Converse skor!



Det var super och jätte jätteskoj att du var med!

så var med i den NYA tävlingen!



Tack till er alla och ha en bra dag!

2011-05-07 @ 12:46:26
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0