Early bird!


Imorse klockan fyra vaknade jag och trodde det var morgon. Förr otroligt ljust och fint var det. Älskar verkligen sommar solen. Jag är nog en av få som inte stänger den ute på nattten, tycker om att vakna av att solen lyser in.

Vände mig om och sov några timmar till.

Till frukost gjorde jag rosa havregrynsgröt. Havregrynsgröt med svartavinbär i, improviserade jag ihop när sylten var slut.

 Jag är förövrigt helt kär i min blå stol just nu. Har två stycken men den ena får tyvärr mer kärlek för att den står i rummet. Den andra står i garderoben och får mest hålla mina kläder. Men det betyder inte att jag inte är lika kär i dem båda.

Fridens liljor /Fredrica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0