Rappa Kalja

I fredags gjorde jag och Christina Lailas Choklas cupcakes med choklad frosting. så himla goda blev dom, dock är det så mastigt så man orkar inte en hel. Det fick bli mitt projekt för hela kvällen att få i mig en hel, jag lyckades tyvärr inte.
choklad cupcakes med choklad frosting på mitt rosa jellybean fat.

Senare kom Christinas pojkvän och två av hans kompisar, vi spelade Rappa Kalja, och drack öl. Så himla roligt spel, och man får sig många goda skratt.

Visste ni tillexempel att vad Fillumenist betyder? Jo det är en samlare av tändsticksasketiketer. Tänka sig vad man kan lära sig mycket av ett spel.

Kvällen urartade lite och peuker och glasögon åkte fram så vi hade lite mini utklädnad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0