Hypokondriker

Skar mig i lördags på en glasskål och det blev ett ganska djupt hack i lillfringret. Det är tur att man klarar av blod, speciellt när det är en själv som blöder:) Fick ett jätte fint Hello Kitty plåster!
Efter började vi iallafall prata om blodförgiftning och att får man feber så ska man åka in på akuten för då har man fått det. Vilket skrämde upp mig lite, kände inte direkt att det var nått jag hade lust att drabbas av.

Söndagen gick jag och blev hypokondriker och intalade mig själv att jag hade nog feber eller var iallafall på väg att få feber. Tur att jag kunde ringa mamma som är sjuksköterska och få henne att lugna mig. Kan nog inte kalla mig själv hypokondriker riktigt än, men verkar ju vara en början..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0