Middag, vin, inflyttningsfest och Allstars!

Lördag kväll lagade jag och Christina middag hos mig, det blev pasta och svampsås med rödvin. Till det serverades en hel del snack.

Christina var sommar fin i vitt och med ett glass vitt.

Jag var klädd i Vitt spetslinne och ihop lappad jeanskjol från HM. Jag hade också ett glass vitt.

Sen cyklade vi till Haga för inflyttningsfest. Niklas hade flyttat in samma dag och det mesta var redan klart, vi var alla väldigt imponerade.

Christina, Malin, Sara, Sandra Jo och jag satt på sängen och pratade mest hela festen. Innan vi gick vidare ut hade vi allsång, Aladdin och Lejonkungen.

Cyklade vidare till Allstars och mötte upp underbaraste Lisa som hade jobbat.
Vi dansade tills Allstars stängde och då avnjöt jag och Lisa en Friscoburgare på Max.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0