Amsterdam dag 2

Dag nummer två åkte vi till Den Haag för att shoppa och se lite sevärdheter. I Den Haag ligger parlamentet och där pluggar även Anna. Amterdam var inte alls lika fint som Den Haag så jag skulle tipsa alla som åker till Amterdam eller Holland att även åka till Den Haag, himla fin stad, tyvär har jag inga bra bilder som bevis, ni får bara tro mig.

En halvtimmes tågresa med skratt.

Vi gick till en gamal kyrka och tog lite turistbilder.

Efter lite shopping blev vi törstiga, så en öl i solen kändes som ett måste.

Annas pappa hade tipsat oss om ett musem men det var stängt när vi kom dit. Vi försökte ta oss in ändå.

Det gick inge bra att ta sig in så vi gick och åt Sushi istället

Mumma

Sen när vi skulle åka tillbaka började det regna så vi värmde oss på Starbucks.

Bilder från kvällen lägger jag upp imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0