When your mind's made up, there's no point to change it.


Här är en liten titt vad jag har haft för mig på sistone.

Maja flyttade in och vi hade taco kväll, sen dess har vi nog bara hunnit äta ett mål tillsammans. Jag var till stockholm och besökte beyond retro och fiskade i Tullinge.

Dagarna har jag stekt i solen och fått en massa fräknar, till och med lite färg. Har hunnit läsa Flyga drake och snart är jag även färdig med Diamanter är för evigt.


Jag har varit i byn och fyndat på min fasters second hand butik/café. Blev himla förtjust i den här postern men jag har inte fyndat den, än. Umgicks mycket med familjen. Plockade blommor till mamma och löste korsord med sötaste mormor.


Jag har även varit på besök i umeå hos min syster och hennes familj och njutit av solnedgången vid älven, gungat,busat, klättrat och en massa mys. Längtar så tills sista helgen i Juli för då är det 30 års kalas i skellefteå. Moster saknar sin ögonsten, otroligt hur underbar människa en sån liten en kan vara.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fantastiska bilder! Kram

2011-07-16 @ 12:00:20
URL: http://saraochlisa.blogspot.com
Postat av: Sara

Kul med en blogg full av fina bilder, I will be back! :)

2011-07-20 @ 10:22:55
URL: http://saraochlisa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0