Trevligt umgänge under trädet vid älven.

Lite sent men har jobbat hela helgen så här är vad jag hittade på min lediga torsdag kväll. Jag och Maja möte upp med ett gäng klasskompisar i stan för att sätta sig nere vid älven och dricka vin och prata. Vi hittade en perfekt stort träd att sitta under för att skydda oss från duggregnet.

Först var det bara vi och Christina för Lisa hade sovit men sen kom hon.

När det slutade dugga kom det en massa fåglar och satt sig i trädet som tydligen var deras toa så vi fick flytta Majas urtjusiga filt.


Helen var också med och vi hade en himla massa att prata om för det var så länge sen sist. Är det som är lite synd med sommaren att vi inte träffas varje dag som vi gör när vi pluggar. Sen blir det svårt att planera att hitta på något då vi alla har olika scheman.

När jag och Maja sen cyklade hem var vi lite busiga och plockade blommor att ha på köksbordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0