Converse funkar till allt!

Jag har jobbat 7 kvällar i rad och igår var min första lediga dag, då jag försökte göra så lite som möjligt för att bara få slappna av.
Så himla skönt att vara ledig hela helgen, då kan man vara lat en hel dag och sen har man två dagar kvar att göra en massa saker. Dock har jag inte tänkt vara allt för produktiv i helgen det blir nog bara en massa sociala roliga saker.

Idag har jag hunnit vara på en liten cykeltur och sen ätit sushi med Umeå eliten(De i min klass som stannat kvar i Umeå över sommaren), köpt nya spännande cider smaker och ikväll ska det bli födelsedagsfirr för Linn.

Så nu sitter jag med det återkommande dilemmat.
Vad ska jag ha på mig? Vad ska jag ha för skor till det?

Det är inga lätta frågor må jag säga. Mina svar hittills är:
Jag har inga kläder! Converse funkar till allt!

Det får bli bara Converse helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tror du var supersnygg i bara Converse :)

2011-07-17 @ 13:02:48
URL: http://saraochlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0