En titt hos farmor.


Jag tycker det alltid är lika roligt att vara hos farmor och titta på alla vackra gammla saker. Så jag tänkte dela med mig av de vackra sakerna. I fin rummet har farmor denna gröna sköna trearmade piedestal lampa.


I gästrummet har farmor denna snygga röda fotölj, hon har även en till liknande på övervåningen.



Två färglagda foton, tycker gamla foton där det lagts till färg är så himla tjusigt. På första fotot tror jag det är farfar i mitten och tror det är farmor och två av hennes systrar på andra fotot.


Golvlampan i guld skulle gärna få följa med mig hem till Umeå.


I skåpen finns det också mycket fint, som dessa kryddburkar.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh jag vill på loppis!

2011-12-30 @ 15:34:42
URL: http://saraochlisa.blogspot.com
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

ååh, underbart!

2012-01-01 @ 12:33:19
URL: http://emmasays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0