Tillbaka till Boden.

Idag har jag skrivit tenta i fem timmar och det kändes som att det gick bra men det är himla svårt att veta, lätt att man glömmer nån lag här och där. När jag sen kom hem ringde min handledare och jag fick veta att min praktikplats till nästa termin är fixad. Jag ville ha praktikplats i Umeå men eftersom så många andra också ville det fick jag ta mitt andrahandsval Boden. Det bra är att jag då blev den enda som önskat Boden och fick det verksamhetsområde jag hade önskat i första hand.

Den 20 januari börjar jag praktiken och flyttar tillbaka till Boden i fem månader. Först var jag ganska arg att jag skulle vara tvungen att flytta men har insett att det är nog precis vad jag behöver, lite miljöombyte. Får se om jag bor i Överstbyn hos mina föräldrar och pendlar in till Boden eller ifall jag ska hitta nått i Boden.

Enda problemet jag kan ser just nu är hur tusan jag ska kunna välja vad som jag behöver ha med mig i fem månader. Kommer ju åka till Umeå med jämna mellanrum men ändå, känns som svårt att packa.


Kommentarer
Postat av: Manne

Klart du ska göra Sture och Ulla sällskap uppe i Överstbyn. :)

2011-12-03 @ 12:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0