Julhandel med Maja.


I lördags var jag och Maja och julhandlade. Det var riktigt tråkigt väder, det regnade och var pölar över allt och jag lyckades gå rakt i en så hela min fot blev sjöblöt. Efter att ha strossat runt i några timmar gick vi till Costas för en sen lunch.


Jag åt en smörgås med fetaoströra oh den var hur sjukt god som helst. Måste prova göra en egen fetaoströra hemma nån dag.


Före lunchen hade vi inte köpt något vi hade mest samlat på oss inspiration till julklapparna. Men efter lunchen gick vi in på Kii och där hittade jag en svartkappa. Den var helt sjukt fin och precis vad jag har letat efter, så den blev min julklapp till mig själv.


Vi satt säkert på Costas i 2 timmar och åt även efterrätt. Jag åt chokladcheesecake och Maja åt Chokladmoussetårta. Av dem två var cheesecaken godast för den smakade mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0