Hotellfest.


Förra lördagen hade Sandra ordnat en hotellfest. Vi började med att handla med mat att äta i sviten. Jag åt sushi men var så hungrig så jag hann inte ta kort.


 Till efterrätt åt vi skumtomtar och Julia hade makten om skumtomtarna eftersom hon satt närmas skålen och dela ut åt oss alla.


Soffhäng och bus med skumtomtarna.


Jag hade nyfärgat hår och min nya fina klänning.


Vi hade en riktigt rolig kväll med en massa prat och skratt. Sedan delade vi på oss för vissa ville dansa på klubb och andra ville ta det lugnt på pub. Själv gick jag på pub men stannade inte länge, jag var så sjukt trött för att jag hade sovit så lite eller så är det bara att jag har blivit gammal och inte klarar av att vara vaken länge efter tolv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0