Upp i ottan för att baka bröd.


Igårkväll kom mina föräldrar hit och ska stanna hela långa helgen och idag eller imorgon kommer även min bror. Det är nämligen Nolia mässan här i Umeå nu och jag har endast missat det ett år i mitt 22 åriga liv.
När jag var liten bodde vi i husvagn för att gå på mässan och imorse när jag vaknade hade jag en känsla av att vi var i en husvagn, den där mysiga känslan att de man bryr sig om är så nära.

Jag steg upp lite tidigare idag för att baka bröd, för att ha varmt och färskt bröd till frukost. För att inte vara tvungen stiga upp kl 5 så valde jag att göra Underbaraclaras enkla bröd med frön och nötter. Otroligt gott är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0