Man ska ha husvagn...

I helgen som varit var mina föräldrar här. Tyvärr så fick kameran stanna hemma hela helgen. Men här är lite bilder från mobilen iallafall.


På fredagen var vi på Nolia och strosade runt. Jag hade klätt upp min i min gula prickiga klänning och målat läpparna röda för tillfället.


Pappa ville mest kolla på gräsklippare men jag och mamma ville se annat så vi lämnade honom för att titta på husvagnar. Mamma hittade en som var helt perfekt dock vill hon ju ha en ny bil så husvagnen får nog vänta. Köpte nya löparskor, 12 par sockar, ost, två par örhängen och en orange ring.


På lördagen släppte vi av pappa på Nolia och åkte in till stan för att shoppa lite. Tog inga bilder på nästan hela dagen, så dessa två tog jag i bilen när jag satt och väntade på mamma och pappa.


På söndagen hoppade vi in i bilarna och körde till Skellefteå till syster. Hade på mig mina favorit byxor från Monki, vintage blus från magasinet, sjal från Nestors, mobilväska från HM,glasögon från HM och vita converse.

Där var det nämligen en auktion i en gammal biosal. Gjorde lite ont i kroppen att se hur biosalen förfallit, den hade kunnat vara så himla mycket mer. På auktionen var det bara Tony som fyndade, han fick sig en boj till båten vi andra åt varmkorv.

Sen åkte vi och handlade för att äta världens godaste laxpaj. Slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0