Listat ut hur det ligger till.

Namn: Edla Fredrica Engström
Piercingar: En på öronflärpen och i öronen om det räknas.
Tatueringar: Ingen än, men jag vet vad jag ska ha.
Längd: 163,5 cm
Skostorlek: 38
Hårfärg: Egentligen råttfärgat med lite röd ton. Men nu har jag orange färg.
Ögonfärg: Blå, grön, grå.
Fräknar: Hela ansiktet och på axlarna på sommaren.
Motto: Det löser sig.
Kär? I kärleken
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej Umeå är mitt hem.
Tycker du att du är attraktiv? Ja!
Vilket schampo använder du? När jag inte kör balsammetoden är det Tigi Bed head – Foxy curls
Vad är du rädd för? Mörker och de flesta insekterna, speciellt syrsor.
Gillar du berg- och dalbanor? Ja!



Senaste…
Filmen du såg? Sarahs nyckel.
Låten du hörde: Knock on wood på radio
Låten du laddade ner? Addade på spotify? Up up up - Givers
Personen du ringde? Lisa
Personen som ringde dig? Marina
TV-program du såg? Breaking News med Filip och Fredrik
Person du tänkte på? Marinas bror Emil.



Favorit…
Låt:
Come on Eileen
Sak att göra: Skratta
Sport: Har sportat en massa i yngre dagar men nu blir det inte så mycket.
Kläder: Klänning
Film: Donnie Darko, Forest Gump, Hair, Up och en massa mer.
Bil: En gammal sån som gör att man får fjärilar i magen när det gasas.
Serie: How I met your mother, True blood.



Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja såklart
Gråtit över en flicka? Ja såklart
Ljugit för någon? Många gånger
Varit i slagsmål? Nja, när jag var yngre isåfall.
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Ja.



Antal…

Gånger du varit kär?
4
Gånger ditt hjärta brustit? 3
Hjärtan brustet på grund av dig? 4 kanske
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Två gånger i USA och kanske 7 gånger i sverige.



Senaste…
Boken du läste? Jonas Gardell - Jenny
Personen du fick e-mail av?(facebook-mejl) Malin
Personen du fick brev av? Inbjudningskort av syster
Personen du fick sms av? Manne
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Två helger sen.
Saken du köpte? Godis om man inte räknar mat var det mina löparskor.

Listan har jag stulit av Karins konstgrepp, en otroligt rolig och härlig bloggerska från Umeå.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul att läsa!

2011-08-28 @ 21:15:43
URL: http://saraochlisa.blogspot.com
Postat av: Nathalie

tävla om en hair donut hos mig:D (om du inte redan gjort det) Reglerna är lätta! Tävlingen avslutas imorgon kväll:)

http://liborius.devote.se/blogs/11883805/taevla-om-en-hair-donut-.htm#WriteComment

2011-08-29 @ 19:24:45
URL: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0