Gammal tant dricker kaffe.

I söndags hade jag en sån himla toppen dag. Jag fick sova ut ända till tolv och då kom ingen mindre än tre kära vänner från boden och hälsade på över dagen.

Vi började med loppis inne i stan. Theres var den enda som fyndade, det blev en kavaj med jätte fina guldknappar som såg ut som gamla bilar och två små plåtburkar.


Efter en liten promenad runt stan gick vi till Café Göteborg som har en himla mysig innergård som jag upptäckt först nu. Där Köpte vi oss först lite lunch. Lovisa köpte en cesarsallad och den fick bra betyg, Theres och Tilda köpte var sin kycklingtoast som också de fick toppen betyg.


Jag köpte fetatoasten som är "To die for". Det kanske inte ser mycket ut men det är för att toasten döljer världens godaste sallad och hummus. Ni kan ju gissa att även den fick toppen betyg.


Tilda hade med sig en svart liten boll?


Nej hon hade ju med sig Forte.


Forte blev sedan super duper glad när även Husse (Leif)(Stefan) och Jens också hade valt att fika på Göteborg.
Efter att tagit av och på jackan typ tusen gånger bestämde vi oss för att gå in och sätta oss istället.


Inne var det varmt så vi köpte in glass för att svalka oss.

how do you make gifs

Theres försökte visa vilket roligt trick hon kunde göra med sitt skedhalsband, det gick väl sådär men roligt såg det ut, så då var vi alla tvungen prova för att se om det gick göra utan att grimasera.


Det var väldigt svårt att inte grimasera men jag klarade det iallafall.


Göteborg har en massa spel man får låna och sitta och spela medans man fikar så vi körde på Yatsy. Jag kom på en stolt andra plats, för Yatsy handlar ju bara om skicklighet.


Efter att ha ätit och skrattat i fyra timmar åkte vi hem till mig och jäsa, alla var vi helt slut och det gjorde att allt var typ roligt så vi spelade Absolut överens och skrattade några timmar till.


Vilka är de fem första ord du tänker på när du hör ordet kvinna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0