Från retro, färgglatt till vintage, shabby chic.

Min lägenhet har blivit kallat ett retro museum och verkligen känts så mig. Jag har trivts som fisken i vattnet, men jag har som börjat tänka att det varit tid för nått nytt.
Med hjälp av inspiration från min Pinterest insåg jag att jag är lite kär i shabby chic stilen. Fast inte sådär himla plottrigt utan mer mysigt och personligt.

Jag tänkte att det fixar jag ju lätt genom att bara byta lite textiler, och behöver inte alls kosta skjortan. Mer att man tager vad man hever. 



Såhär har det sett ut väldigt länge, sen jag flyttade in två år sen tror jag.


Nu ser det ut såhär, och som ni ser har jag inte gjort så jätte mycke stora ändringar.

Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

åååh gud vad snyggt det blev!!!!!!!!!!!

2011-08-10 @ 20:08:35
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: elin-alice

supertjusigt!

2011-08-10 @ 23:44:15
URL: http://medmiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0