Då och nu.

För några dagar sedan klickade jag mig in på min gamla bilddagbok och kollade på bilder, mindes tillbaka. Jag har lagt upp sjukt mycket bilder där genom åren, men mestadels är det från ettan på gymnasiet, vilket år. Upptäckte att jag nog hade vissa favorit kläder som användes väldigt flitigt, speciellt vissa tröjor är med minst en gång i veckan. Jag var inte lika mycket klänningsfreak back in the days, levde i mina svarta jeans, så blev ju inte så snyggt med klänning över.

Sen är det så att jag i princip aldrig kastar bort kläder, pågrund av att de kan ju komma till användning nångång igen, kanske barn eller barnbarn vill låna dem i framtiden. Så ur det fick jag det briljanta ideen att återuppliva bilderna/kläderna.

 28 September 2005

Glad tjej som just har börjat estetiska programmet på Björknäsgymnasiet med sång som första instrument.

30 Augusti 2011

Glad tjej som på mindre än en vecka börjar termin fyra på socionomprogrammet vid Umeå Universitet.



Slipsen är/var min storebrors och byxorna är från farmors magasin, kan gissa att min faster kanske burit dem tidigare.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vill se mer! :) Har också en bilddagbok, those were the days, haha. Kram

2011-08-30 @ 15:37:58
URL: http://saraochlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0