Onsdag

Steg upp kl 5:30

hoppade på tåget mot boden som var en timma försenat.

Glad men trött var jag. Lyssnade på radio och växlade med att sova lite också.

Efter 3 timmar och 20 min var jag framme i Boden.
Tog kort på tågstationen i väntan på min bror som skulle hämta mig.

Hos min bror fräshade jag upp mig lite. Anna (Min brors flickvän) älskar inredning!

Det här dock inte deras lägenhet utan deras nyinköpta 4 våningsdockhus.

Myste med Nova

Lekte med Max på balkongen

Max ville följa med som packning.

Letade loppis fynd men plånboken tillät inga fynd. Dessa fina gardiner fick stanna kvar i butiken.
Skönaste butiken i Boden som satsar på kvalite och inte kvantitet. Tar in få antal av alla kläder och har ett bra genomflöde av nyheter.
Hälsade på Joel och Theres på Mind The Bag. Bästa butiken i Boden! Skönaste modet i Boden!

Åt lite mat och vilade mig hos bror.

Blev bjuden av Johannes till Freddan för ölhäng.

Drack min favorit öl.

Fina pojkarna som jag gick ettan på gymnasiet med var där. Gustav,Jens och Johannes. Kändes som man var tillbaka i gymnasiet med ful groggar, lägenhetsfest hela natten, någon som deckar i trapphuset, klättra i träd och köpa mat på Statoil. Som förövrigt inte har koktkorv, vad är det för sätt? En lyckad kväll helt enkelt detta tack vara allt underbart folk som förgyllde den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0